Over
Diana Hommes, content creator en eigenaar Content Crush, richt zich op het creëren van content.
Diana Hommes, eigenaar, Content Crush, content creator, media, veronica academy, mediaprofessional, online, tv, media
6
page-template-default,page,page-id-6,bridge-core-2.2.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-21.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default

Foto cc zwart wit

Hi you!

De naam ‘Content Crush’ verklapt al waar het hier om draait: liefde voor content. Maar hoe is Content Crush ontstaan?

Mijn naam is Diana Hommes en ik heb Media en Informatie Management aan de Hogeschool van Amsterdam gestudeerd. Hier kwam ik erachter dat ik een passie heb voor het creëren van content. Ik maakte een documentaire voor RTV Utrecht en zette daarmee mijn eerste voet in televisieland.

Ik werd geselecteerd voor de Veronica Academy, waar ik crossmediale formats bedacht en workshops kreeg van professionals uit het werkveld op het gebied van camera, presentatie, montage en formatontwikkeling.

Na meerdere redactieklussen voor tv & film was ik getuige van de opkomst van online media in de televisiewereld, waardoor ik als creative online producer bij The Voice Kids en The voice of Holland aan de slag ging. Ik kwam erachter dat social media kanalen en ‘fast content’ zoals online video al snel een belangrijke rol zouden spelen in de huidige digitale samenleving.

And so it all started. Inmiddels heb ik diverse video-concepten en content-strategieën mogen ontwikkelen voor verschillende bedrijven en merken.